viernes, diciembre 9, 2022
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El misterioso varamiento del Carsten Sif en Langosteira y el naufragio del Emilie Louis Dreyfuss

En A Langosteira de Fisterra el 26 de diciembre de 1973 se encajó en la arena de esta el mercante danés de 499 toneladas «Carsten Sif». Saliera de Lagos y Casablanca, dirigiendose a Cardiff con 800 toneladas de huesos triturados y 300 pieles de camello. Miguel San Claudio relató para el libro «Costa da Morte, un país de sueños y naufragios» lo siguiente:

«Este incidente pódese cualificar cando menos de curioso pois,antes de chegar a praia,pasou a toda máquina por diante do porto de Fisterra,tan preto do dique que todos cantos o viron pensaron que acabaría chocando contra o mesmo. Inmediatamente moitos curiosos dirixironse cara á praia onde viron embarrancar-lo mercante e cómo ós poucos minutos saía alguen da ponte de mando, botaba as mans a cabeza e desaparecía de novo. Como o barco non parecía estar en perigo co mar en calma todo volveu a normalidade . Cando ós poucos días se correu o díxome-díxome que o alcohol estivera presente o día do accidente entre a tripulación a ninguen lle estrañou. O barco quedou detido perpendicularmente á praia e foi reflotado despois alixeirado,o 31 de Decembro de 1973. O salvamento fixérono as empresas coruñesas Santa Cruz e Extrasa. Estaba tan encaixado na area da praia que houbo que dragar un canal de 20 metros de ancho por 40 de longo,e tirar por medio de dous remolcadores e dous aparellos reais suxeitos a dúas grandes áncoras fondeadas a case 1.000 metros de distancia.»

EL CASO DEL NAUFRAGIO DEL EMILIE LOUIS DREYFUSS.

La noche del 8 al 9 de octubre de 1927 el vapor francés «Emilie Louis Dreyfuss«se perdía en el medio de la densa niebla, en los baixos das Eiras en Sardiñeiro (Fisterra).

El capitán pretendía entrar con el buque al puerto de Corcubión a repostar carbón para seguir su ruta hasta Dunkerque, ya que antes había salido de Huelva. Este había confundido la punta de Sardiñeiro con el Cabo Cé, encallando finalmente el Emilie contra los bajos anteriormente citados.

El vapor francés traía a bordo 43 pasajeros junto a la dotación que tras encallar el barco cargado de mineral de cobre se vieron obligados a tirar unos botes salvavidas tomando rumbo a Fisterra.

El destino del barco sería su despedazamiento y su desguace, tras numerosos intentos de reflote siendo auxiliado por el remolcador holandés «Warendreig»y el remolcador español «Queijo». La carga de cobre que transportaba el barco sería rescatada.

Fotos Libro Costa da Morte,un país de sueños y naufragios de Rafael Lema

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